Hieronder zie je onze meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij staat en druk op het plusje om het antwoord op de vraag te bekijken. Zit je vraag er niet bij, stuur dan een mailtje naar info@hellostylist.nl
Nadat je een account hebt aangemaakt of bent ingelogd kun je via de link op onze pagina of in je eigen dashboard je stylingtijd/ tegoed kiezen. Vervolgens kun je deze met ideal betalen en staat je stylingtijd/ tegoed in je account.
Hoeveel stylingtijd je nodig hebt hangt af van de vraag die je hebt. Zorg er in ieder geval voor dat je ruim voldoende hebt staan, heb je tijd over dan blijft dit gewoon staan in je account voor de volgende keer.
Een afgenomen online dienst kan niet meer geannuleerd worden. Dit omdat de stylist direct voor je aan de slag gaat en de dienst op maat voor je wordt gemaakt.
Heb je een persoonlijke afspraak gemaakt op locatie en wil je deze annuleren of verzetten? Dit kan kosteloos tot 48 uur voor de afspraak. Daarna worden er kosten in rekening gebracht. Dit omdat de stylist voor het vrijgekomen gereserveerde dagdeel een te korte beschikbaar heeft voor het inplannen van nieuwe afspraken. Ook heeft onze stylist de nodige voorbereidingstijd.
Onze workshops (download) kunnen niet geannuleerd worden gezien ze rechtstreeks in je eigen dashboard verschijnen en te zien zijn. Workshops die online te volgen zijn en je deelneemt via een link zijn tot 24 uur van te voren kosteloos te annuleren. Voor de workshops op locatie gelden dezelfde regels als voor de diensten op locatie.
Kijk voor eventuele kosten bij onze algemene voorwaarden die te vinden zijn in de footer van onze site.
In je dashboard kun je nagaan hoeveel stylingtijd je nog hebt. Je kunt het vinden linksboven het menu. Zorg dat je genoeg stylingtijd hebt zodat al je vragen beantwoordt kunnen worden.
De stylingtijd die je niet gebruikt blijft in je account staan, zo kun je deze volgende keer weer gebruiken. Koop je stylingtijd bij, dan wordt deze automatisch bij de resterende tijd in je account opgeteld.